Torsdag

God morgon vänner!

Veckan springer iväg i vanlig ordning och det är redan dags för säsongens andra MBC-pass. Idag är det mycket bättre väder än i tisdags så dagens gäng träningsmammor kommer bli stort. Superskoj!

Ni är många som efterfrågar fler träningsinlägg här inne så jag ska försöka få upp dem lite oftare. Jag har förstått att det i första hand är tips på enkla övningar man kan göra hemma ni vill ha. Något mer ni önskar?

Dags att snöra på sig träningsskorna 🙂

Du kanske också gillar

11 kommentarer

  1. Go morgon. Ha en super härlig dag 🙂 Själv har jag en kolik skrikande dotter hemma så idag blir det inte mycket gjort här 🙁
    kram.

  2. Jaa mer träningstips!!

    Gillar tabata-träningen mycket!

    Vill gärna ha tips om hur många gånger i veckan man behöver träna. Jag har typ gått ner alla gravidkilo nästan, men vill ha en fastare kropp! Så gärna sånna tips 🙂

    Lycka till idag!

  3. Håller också på att kämpar, vardagsmotion är mitt ledord just nu. Försöker få in det hela dagarna. Men jag behöver hjälp med bättre mellanmål! Har du några roliga tips? Är det dumt att köra på daglig smoothie, för visst är det så att man bryter ner fibrerna då? Är så dyrt att köpa färska bär! Sen behöver jag tips för att hålla godismonstret borta om kvällarna, blir tokig och tycker så synd om mig själv ibland (ersätte cigg med godis när jag slutade för snart två år sen, svårt att släppa det!) kram!

    1. Heja, heja, heja dig 🙂 Vardagsmotion kan räcka långt ibland!

      Kost är inte min starkaste sida och där är jag ingen expert tyvärr. Själv dricker jag bara smoothie när jag vill lyxa till det. Jag äter ofta ett ägg till mellanmål, kesella med bär (frysta) är en annan favorit och markrill likaså 🙂

      Vad gäller godiset så är nog lättaste vägen att köra helt sockerfritt i två veckor. Då brukar det värsta suget ge med sig men vägen dit är tuff. Du klarar det 🙂

      Kram på dig!

Lämna ett svar

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *